dilluns, 10 d’abril del 2017

És temps de crespells

Com tots sabeu, jo (Teresa) no sóc d'Eivissa. Sóc de Mallorca i en alguns moments de l'any enyor una mica més la meva terra. En aquestes dates és tradició que la família s'ajunti a fer panades, robiols i crespells que després es menjaran el diumenge de Pasqua. Sempre m'ha agradat que els meus alumnes coneguin bé d'allà on vénen, les seves tradicions, però també m'agrada explicar-lis una mica d'on som jo, i les tradicions que sempre m'han acompanyat de petita.

És per això que avui, gràcies a l'ajuda d'algunes mamàs i güelus, hem pogut acostar una mica la cultura de la meva a l'illa a través d'una cosa tan significativa com és la cuina. Hem fet crespells!!! La recepta és ben fàcil i ajuda als infants a saber què és allò que mengen, a més de manipular diferents aliments. S'ho han passat d'allò més bé cuinant!! I a jo m'ha ajudat a sentir-me una mica més a prop de casa durant aquests dies!! Moltes gràcies papallones!!!








A més, una vegada fets els crespells, hem convidat a menjar als monstres de colors i els hem explicat com hem fet la recepta. Estàven bonissims!!!!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada