dimarts, 31 de març del 2020

DIMARTS 31 MARÇ

BON DIA!!!! 

RECORDEU QUE AVUI TENIM TAMBÉ LES ACTIVITATS D'EDUCACIÓ FÍSICA I ANGLÈS!

A LA CLASSE US AGRADA CANTAR MOLT, AIXÍ QUE AVUI US DEIXO DUES CANÇONS DE NA DÁMARIS GELABERT:


 ELS DIES DE LA SETMANA (QUE JA LA CONEIXEU).

ELS MESOS DE L'ANY ( ABAIX TENIU LA LLETRA I UNA ACTIVITAT).

I SI US FA GANES, PODRIEM FER UN VIDEOCLIP ENTRE TOTS D'AQUESTA CANÇÓ! DE MANERA VOLUNTÀRIA, POSEU L'ORACIÓ QUE MÉS US AGRADI ALS COMENTARIS I LES REPARTIREM PER FER LES GRAVACIONS.  😁😁 SERÀ DIVERTIT!!




11 comentaris:

  1. Hola Vero, soc na Luisa Daniela i a jo m'agradaria participar al videoclip. M'agradaria fer l'oració de: Al juliol amaga´t del sol.

    ResponElimina
  2. Vero se pueden repetir de meses porque daniela también le gusta julio .
    Además es su cumpleaños. Gracias.si no cogemos otro mes no pasa nada

    ResponElimina
  3. Hola soy dylan a mi me gusta la frase de agosto,además es mi cumpleaños.

    ResponElimina
  4. Hola Vero soy Ana, a mi me gusta mas la canción de los días de la semana pero de la canción de los meses del año me gusta febrero porque es mi cumple

    ResponElimina
  5. Hola Vero, soy Carlos, me gustaría participar en el videoclip, mi frase es: al desembre arbre i pessebre

    ResponElimina
  6. Hola Vero soy Jonathan me gusta la canción de los meses del año yo elijo Enero es el primero , que es mi cumpleaños

    ResponElimina
  7. Soc na Maria, m’agrada a l’octubre cau la pluja. És el mes del meu aniversari

    ResponElimina
  8. Hola Vero, som en Mateo, a mi m´agrada la frase d´abril perquè és el meu aniversari

    ResponElimina
  9. Hola, soc na Jara. A mi m'agrada abril, perquè m'agraden les flors i tinc una una bona amiga que es diu Abril.

    ResponElimina
  10. Hola, soc na Sienna a mi m'agrada tambe l'Abril perque hi ha moltes flors i no fa massa calor ni fred.

    ResponElimina