dilluns, 15 de juny del 2020

SETMANA DEL 15 - 19 DE JUNY

Bon dia investigators/es!!  Aquesta és la darrera setmana del curs, però dijous ens podrem veure al cole!!!! estic tant emocionada....!!

Us deixo una notícia que crec us agradarà. No se si sabeu que fa ara com un any, van néixer unes tortugues d'uns ous que van aparèixer a una playa d'Eivissa. Us deixo més abaix també aquesta notícia de l'any passat. Donc fa uns dies va sortir aquesta notícia de com han crescut aquestes tortugues. Pots agafar una bàscula si tens a casa i pesar la quantitat en sucre, farina, arròs.. del pes de les tortugues quan van néixer i el pes que tenen després de 9 mesos. Recorda que 1000 grams són 1 kilo!! Així pots veure realment la diferència entre els diferents pesos. 





Jocs de llengua:






Jocs matemàtics:





Activitats artístiques:

En aquesta pàgina podreu trobar algunes figures d'origami. Són molt boniques, animeu-vos a portar-les a terme.



Finalment, m'agradaria que escrivíssiu dos missatges al blog, responent les següents preguntes:
Què t'agradaria pel curs vinent? Escriu un desig pel curs vinent, pot ser qualsevol cosa que pogués passar a l'escola, dins la nostra aula...
Què és el que més t'ha agradat d'aquest curs escolar? Pot ser una activitat, alguna cosa que hagi après a classe, un joc, un moment amb els companys, un lloc. S'ha d'explicar també per què s'ha triat.
Dediqueu un temps a pensar-ho, serà un bon record per a tots 😊

10 comentaris:

  1. Mi deseo para el año que viene es poder hacer una excursión a los almendros de Sa Joveria para jugar con mis amigos.
    Lo que más me ha gustado del curso pasado el ambient d'art porque hicimos un proyecto de construir una casa con mis amigas Lola, Lara y Luisa Daniela

    ResponElimina
  2. Para el próximo curso, me gustaría no tener que llevar mascarilla en clase y hacer una manualidad súper chula!!!!
    Lo que mas me ha gustado del curso que acaba, son los juegos y los libros que hemos estado haciendo y leyendo en clase con Inés, la profe de ingles, y con vero he disfrutado mucho cuando nos leía u cuento!!!

    ResponElimina
  3. Bon dia, sóc na Lara, el meu desig per l'any que ve seria poder continuar amb la mateixa professora (na Vero) i m'agradaria molt que encara ens deixin jugar molt a classe, a pesar del coronavirus.
    El que més m'ha agradat d'aquest curs 19-20 és quan na Vero ens llegia els contes de Gloria Fuertes, perquè eren molt graciosos i m'encantaven. A més també m'han agradat molt els moments de jugar al pati amb els amics i quan agafàvem materials de prèstec.

    ResponElimina
  4. Hola soy Ari y me gustaría seguir con vero hasta el instituto, también me gustaría hacer un taller de cocina con mis compañeros,
    Y lo q más me ha gustado es el taller de art,

    ResponElimina
  5. Lola le gustaria tener rotuladores,lapices,ceras,hojas grandes y catulinas para poder pintar. Tener una biblioteca en clase con sillas para sentarse. Sillas altas.Tener la misma profe.
    Lo que mas me ha gustado este año ha sido el mercado solidario y el juego de hacer cuentos en clase y la biblioteca de clase.

    ResponElimina
  6. Bon dia, sóc na Luisa Daniela i el meu desig per l’any vinent és poder anar d’acampada tots junts i fer allí una excursió a la platja!
    El que més m’ha agradat d’aquest curs escolar ha sigut conèixer nous companys, a n’Àlex i na Jara. He triat aquesta experiència perquè abans era divertit quan jugàvem molts companys a un joc, però ara és encara més divertit, perquè amb ells som més!
    M’ha agradat moltíssim fer els jocs en internet que has posat, són molt divertits! També he fet alguns origamis d’animals i són molt macos!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  7. Bon dia,

    Som en Toni Marí i el meu desig per l'any que ve és poder celebrar el meu aniversari amb els meus companys.
    A més, el que més m'ha agradat del curs ha estat l'ambient de construccions. I també, han estat les videocridades amb els companys.Ja que amb el confinament no podiem quedar, mitjançant l'ordinador semblava que estavem tots junts.

    ResponElimina
  8. Bones tardes!!!

    Som en Mateo i el meu desig per el curs que ve és anar d´acampada amb els meus companys i companyes i anar al observatori des Puig des Molins pero poder vore les estrelles i la lluna. El que més m´ha agradat d´aquest curs ha set el mercat solidari i fer el pastís de carabassa.

    ResponElimina
  9. Soy Carlos, para el año que viene me gustaría tener la misma profe, porque me gusta mucho, y lo que más me ha gustado este curso los ambientes y me gustaría que el año que viene los hiciéramos.

    ResponElimina